GRADUACIÓ 4t DE SECUNDÀRIA
26/06/2026El passat cap de setmana, la nostra comunitat educativa es va reunir per celebrar la graduació de la promoció de 4t d’ESO. Va ser una jornada molt especial per a aquest grup de joves que tanca l’etapa de l’educació secundària obligatòria i es prepara per als nous reptes del futur. A més, enguany l’acte va tenir una novetat molt significativa, ja que per primera vegada es va dur a terme a les instal·lacions d’Infantil. Aquest canvi d’escenari va aportar un toc emotiu a la celebració, connectant directament el lloc om molts d’ells van començar el seu camí a l’escola amb el moment en què es graduen de l’ESO.
L’acte institucional va començar amb el torn dels parlaments. En primer lloc va prendre la paraula el titular de l’escola per donar la benvinguda i adreçar un missatge inicial als presents. Després, els tutors van dedicar unes paraules de reconeixement al grup, seguits per les famílies, que van agrair el suport i la col·laboració del centre durant tots aquests anys. Per tancar aquesta primera part de discursos, els delegats de l’alumnat van parlar en representació de tots els seus companys, recordant de manera distreta algunes de les millors anècdotes i vivències compartides a les aules.
Un cop acabats els parlaments, es va procedir a un dels moments més solemnes de la celebració, que va ser la imposició de la beca a cadascun dels alumnes com a símbol de la superació de l’etapa. Com a mostra d’agraïment, l’alumnat va faire lliurament de l’orla de la promoció a l’escola. Tot seguit, l’acte formal va cloure amb el discurs final del director i, just després, tots els graduats van realitzar el tradicional llançament dels birrets a l’aire en senyal de celebració.
Un cop finalitzat el protocol acadèmic, la celebració va continuar després de sopar en el marc de la festa de final de curs de tota l’escola. L’alumnat va obrir aquesta part més festiva a la pista ballant el tradicional vals davant dels assistents i, a continuació, van passar a fer el ball que havien preparat, integrant-se així en la celebració general del centre. Des de l’escola volem felicitar un cop més tot l’alumnat de la promoció i les seves famílies, i els desitgem molta sort en les noves etapes que ara comencen.